zondag 12 april 2015

Trostomaatjes uit de oven

Deze tomaatjes die ik vond op de blog van Robin zijn té lekker om ze ook niet hier te delen. Ik maakte ze in combinatie met mijn zelfgemaakte Italiaanse kruidenmixje en dat viel goed in de smaak. Ik ga ze dus zeker vaker maken want ze lijken me b.v ook erg lekker voor straks bij de BBQ, na het afbakken van je stokbrood schuif je dit schaaltje er dan meteen achteraan. Bij die gedachte alleen al krijg ik spontaan zin in de zomer!



Wat heb je nodig?

Voor 2 personen, bijgerecht

- 2 trossen kleine tomaatjes
- olijfolie extra vergine
- Italiaanse kruidenmix, klik hier voor het recept
- versgemalen peper & zeezout


Hoe maak je het?

Verwarm de oven voor op 180 graden. Besprenkel de tomaatjes royaal met olijfolie en strooi er ook lekker wat kruiden overheen. Maal er nog wat peper en zeezout boven en zet de tomaatjes ongeveer 15 minuten in de oven. Als de velletjes open barsten zijn ze klaar, pas op ze kunnen erg heet zijn!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten