woensdag 14 juni 2017

Foodstock en nog meer festivals in Breda

Al heel lang wilde ik graag een keertje naar een foodtruckfestival maar ik kon er nooit een vinden die bij ons in de buurt gehouden werd, tot afgelopen weekend. In Breda streek het festival Foodstock neer en dat sprak ons wel aan. Lekker eten & drinken, live muziek en de zon scheen ook nog eens volop! Wat wil een mens nog meer?



We bezochten het festival op zondagmiddag rond lunchtijd, het was nog lekker rustig in het Westerpark dus konden we eerst even op ons gemak rondkijken. Erg leuk om te zien al die verschillende busjes (en caravans) die omgebouwd zijn tot mobiele keukens!

Natuurlijk kwamen we niet alleen om naar de foodtrucks te kijken maar ook om iets te eten, van de heerlijke geuren die ons tegemoet kwamen kregen we trouwens vanzelf wel honger. Mijn oog viel op Little Kibble, een kleine portie kibbeling met verse frietjes erbij.





Manlief koos voor een verse (en ook een mooi formaatje) pizza die er lekker uitzag maar waarvan ik vergat een foto te maken. Het smaakte ons allemaal goed en er hing ook een gezellig sfeertje dus op naar de volgende foodtruck voor een smoothie framboos.




Deze smaakte ook goed en vulde behoorlijk waardoor ik eigenlijk wel genoeg op had. Er begon ondertussen een leuke band te spelen dus wij hebben ons nog wel een tijdje vermaakt maar om nog meer dingen te kunnen proeven zullen we dus een keertje terug moeten. 

Gelukkig kan dat ook want Foodstock word deze zomer nog een aantal keer gehouden, ook bij ons in Brabant :)



En ook in Breda zijn er dit jaar nog meer foodfestivals te vinden namelijk:


- Bumperkluiven van 13 tot en met 16 juli op het veld aan de Witte de Withweg

- Lepeltje Lepeltje van 25 tot en met 27 augustus in het Chassé park

- Eten op Rolletjes van 22 tot en met 24 september op het Kasteelplein


Ik hoop er hiervan ook nog één of meer te kunnen gaan bezoeken, nu al zin in!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten