dinsdag 20 oktober 2015

Havermoutmuffins uit de airfryer

Het is nu echt het seizoen voor mijn favoriete appeltjes, de elstars, maar ook walnoten horen voor mij bij de herfst. En omdat het soms ook al behoorlijk koud is gaat een warm en voedzaam ontbijtje er op z'n tijd wel in. Daarom maakte ik weer eens de havermoutmuffins met appel en walnoten maar deze keer bakte ik ze in de airfryer, lekker makkelijk én snel klaar!


Ik gebruikte hiervoor dus mijn eigen recept (klik hier) maar dan gehalveerd, ik haalde er 5 muffins uit. I.p.v papieren- gebruikte ik deze keer siliconen cakevormpjes (een beetje ingevet) en dat ging perfect. 

Ik bakte de muffins 15 minuten in een voorverwarmde airfryer op 180 graden. Beetje échte honing van de imker erop en smullen maar. Hiermee kom ik deze koude herfst wel door ;)

1 opmerking: