dinsdag 3 november 2015

5 heerlijke herfstrecepten opnieuw in het zonnetje

Inmiddels heb ik al heel wat recepten verzameld op mijn blog, voor elk wat wils en ook tijdens alle seizoenen kun je hier wel wat vinden. Natuurlijk word het ene recept beter bekeken dan het andere en zijn er uitschieters zoals de warme komkommersoep, die sloeg meteen al goed aan en is met ruime voorsprong nog steeds het best bekeken recept van allemaal :)

Helaas zijn er ook recepten die minder goed bekeken worden maar ook dat hoort erbij. Ik ben dan ook niet de enige met deze hobby, het aanbod aan "digitale receptenboeken" waar je inspiratie uit kunt opdoen is enorm groot. Dat sommige recepten slechter bekeken worden wil natuurlijk nog niet zeggen dat ze niet lekker zijn, integendeel zelfs! 


Daarom heb ik eens een paar van die minder goed bekeken recepten op 'n rijtje gezet die perfect passen bij de herfst. Om ze weer even opnieuw in het zonnetje te zetten en ook om je er hopelijk mee te inspireren ;)


Herfstgroentepannetje: Een combinatie van ui, spitskool, wortel en kerrie die heerlijk ruikt!



Warme chocolademelk: Zoals ik hem vroeger samen met mijn moeder al maakte...



Kruidcake: Heb ik onlangs nog gemaakt met een appeltje erdoor :)



Hachee: Is hier een échte gezinsfavoriet!



Appeltosti: Bijna net zo lekker als een verse appelflap :)



Waar nodig heb ik meteen de titel en/of de tags van de berichten aangepast zodat de recepten misschien in het vervolg wat makkelijker te vinden zijn ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen