dinsdag 2 juni 2015

10 food confessions

Deze foodtag kom ik de laatste tijd vaak tegen bij het lezen van andere foodblogs en daar staan echt de leukste en gekste antwoorden tussen! Zelf heb ik niet echt hele rare eetgewoontes (vind ik) maar toch had ik binnen no time een lijstje met "bekentenissen" op het gebied van eten ingetikt dus ook ik ga met de billen bloot...

Foto: pinterest.com


1. Als kind was ik een moeilijke eter en dreef daarmee mijn ouders soms tot wanhoop.

2. Nu lust ik wel (bijna) alles maar ik drink nog steeds geen melk (behalve soms in een smoothie), warme melk en pap daar gruwel ik helemaal van!

3. Ook knoflook en koffie zijn niet aan mij besteed, ik word van allebei altijd erg misselijk :( Nu weet je dus ook meteen waarom ik nooit knoflook in mijn recepten gebruik ;)

4. Al tijdens het koken verdwijnt er altijd vanalles in mijn mond, zo kan ik bijvoorbeeld nog geen komkommer of tomaat snijden zonder alvast een stukje op te eten.

5. Ik ben (momenteel) lichtelijk verslaafd aan rijstwafels met pindakaas en dan het liefst natuurlijk mijn zelfgemaakte!

 

6. Ik schep altijd graag zelf mijn eten op, als ik een groot bord eten voor m'n neus gezet krijg dan klap ik dicht.

7. Om bovenstaande rede eet ik niet graag in een restaurant behalve als het in buffetvorm is zodat ik zelf kan opscheppen hoeveel ik lust.

8. Met een bord op schoot warm eten vind ik verschrikkelijk, vooral als daarbij ook nog de TV aanstaat!

9. Chiazaad vind ik net vogelvoer en dus niet lekker, superfoods vind ik eigenlijk zowiezo (dure) onzin.

10. Sinds ik ben begonnen met foodbloggen ben ik een kilo aangekomen en ja, daar ben ik blij mee :)


Deze tag is bedacht door Leonie van Gewoon wat een studentje s' avonds eet die trouwens net als ik met haar knoop open eet ( bekentenis no. 11). Laat het me gerust weten als je hem ook over hebt genomen want het is leuk leesvoer :)

 

4 opmerkingen:

  1. hahaha geweldig! Hier ook geen warme melk,pap en koffie :)... Knoflook dan weer wel, heerlijk en daarom juist in veel recepten....Oh en al etend koken gebeurd hier ook... superfoods is idd onzin, chiazaad daarintegen ben ik erg enthousiast over, vooral omdat het de darmwerking positief beinvloed. Door dat ik koolhydraat beperkt eet, mis ik nogal eens wat vezeltjes en dan is een schepje vogelvoer door mijn yoghurt erg fijn ;)... oh en nadat ik begon met bloggen ben ik nog eens 15 kilo afgevallen ;)... 18 in totaal en ook ik was daar erg blij mee..
    liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind knoflook op zich niet vies maar mijn maag is er gewoon niet blij mee, voor wie het wel graag toevoegd heb ik zo'n potje met maler in huis. Chiazaad heb ik en paar keer geprobeerd maar ik vind het zo glibberig, brrr... en van mij mag er gerust nog een kilootje bij dus ik ga voorlopig gewoon lekker door met bloggen haha!!

      Verwijderen
  2. Ik herken er zeker een paar (warme melk, bah)! Maar slechts een kilo aankomen sinds je begonnen bent met foodbloggen.......HOE DOE JE DAT :)

    BeantwoordenVerwijderen