zondag 3 augustus 2014

Vakantiekiekjes

In deze eerste post na de vakantie zet ik in vogelvlucht de afgelopen maand op een rijtje, kijk je mee?

Nadat we eerst onze benedenverdieping een flinke opknapbeurt hebben gegeven door het leggen van een nieuwe vloer kon onze vakantie beginnen. De eerste twee weken bleven we thuis om nog wat klusjes af te werken maar we brachten o.a ook een bezoekje aan het verrassend mooie Kinderdijk!


Ook vierden we de verjaardagen van mijn vader en mijn mannetje. We genoten op mijn vaders verjaardag met z'n allen van een heerlijke lunch buiten de deur...

Broodje Carpaccio

... en natuurlijk hebben we ook een aantal keer lekker de BBQ aangestoken want het was gelukkig erg mooi weer. Mijn mannetje kreeg o.a een grillmat voor zijn verjaardag en die moest ook even worden uitgeprobeerd, handig ding hoor!



De laatste week brachten we een aantal dagen door in de Belgische Ardennen. We zaten daar in de Maasvallei die erg mooi is en soms ook behoorlijk steil, van onze activiteiten kregen we dus, behalve spierpijn, best wel honger en dorst...

Koel Drankje

Versgebakken Broodjes


Pizza Prosciutto

... ons tripje vloog voorbij en na een lekker stuk appeltaart en nog even genieten van het mooie uitzicht gingen we weer huiswaarts.


Het zal nog wel even duren voordat de regelmaat van het "normaal" koken en eten weer helemaal terug is, het blijft voorlopig nog warm en de meiden hebben nog een aantal weken vakantie, maar we gaan het gewoon weer proberen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen